thursday.

Hej. Ligger just nu i min säng & lyssnar på Lars Winnerbäck & fundera på vad jag ska skriva om i detta blogginlägg. Jag har egentligen massa att berätta om men eftersom jag inte har bloggat på evigheter hade det både tagit mig flera timmar att skriva & även er att läsa så det struntar vi i.
Kan istället säga att jag har varit ledig idag & skönt var det! Skypade på morgonen sen drog jag mig till mallet & shoppade på mig lite fräscha toppar & jeansshorts för på söndag åker jag till MIIIAAAMII för en veckas semster. Ska bli underbart!!
Har spenderat kvällen med familjen. Åkte & handlade & sen gjorde jag middag, köttbullar & sås från IKEA. Muuumsigt!!
Lite av kläderna jag inhandlade idag.
Nu ska jag försöka sova lite tills klockan ringer på 3 inatt för att få se min lilla älskling Nell där hemma en sista gång innan det är dags för henne att somna in.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tänker på dig!

2012-03-09 @ 16:23:38
Postat av: Nettan

Åh Nellie <3 .

Kramisar

2012-03-09 @ 17:24:14
URL: http://http:ar//
Postat av: malin

tack<3

2012-03-09 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0