enjoying the life

Idag är det onsdag & jag är ledig, skööönt! Förrutom att jag har jobbat lite ikväll men det gjorde ingenting för då fick jag chansen att vara hemma eftersom jag sparar pengar för tillfälligt!!=)
Har heeelt galet mycket roliga saker att se framemot just nu!! Bokade precis en tripp till New York den 3:e maj för att träffa mina underbara tjejer Anna, Julia & Matilda för en helg. Därefter kommer mor & moster till mig, den 12:e maj, som jag längtar efter dem!!! De stannar här tills torsdagen då vi tar vårt pick & pack & åker till våra släktingar i Tucson i Arizona för en helg sen kommer de tillbaka med mig & stannar två dagar tills det är dags för dem att åka hem. Sen planerar jag & Lisa att åka till Canada för att se Niagarafallet i början på juni för en helg & därefter kommer världens bästa syster hit i slutet på juni & hon kommer stanna här i nästa tre veckor, Lyckos mig!!! Vi har inte riktigt bestämt oss vart vi kommer åka när hon är här men det lutar åt Miami igen för mig & kanske en båttur ut till Bahams=)



Kommentarer
Postat av: Louise

Låter helt underbart Malin! :) är avis på Matilda Anna och Julia som får träffa dig och hänga i new york, det är inte varje dag ;)

2012-03-29 @ 10:26:38
URL: http://laalo.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad mycket kul du har att se fram emot! Du kommer få det helt fantastiskt :)

2012-03-29 @ 11:29:53
Postat av: Mamma

Mys mys

2012-03-29 @ 17:20:16
Postat av: Nettan

Hoppas du mår bra nu :) Herregud vad mycket du har att se fram emot:) Är såå glad för din skull! Det känns som det inte händer så mycket här hemma hi,hi. Ha det super fina Malin! <3

2012-03-29 @ 20:03:09
Postat av: Matilda

GILLA GILLA GILLA MALLAN! Fattar hur mycket jag längtar :) det kommer bli en bra helg! <3

2012-04-01 @ 21:53:04
Postat av: Syster

Åhh jag saknar dig så mycket! Men (ganska) snart så kommer jag ju till dig min lilla darling! Puss

2012-04-02 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0