I <3 Miami

Nu har jag återhämtat mig. Återhämtat mig från den underbara veckan i Miami med min galna tjej Josefin. Kommer sakna denna människa grymt mycket!! Hon har sin resemånad just nu sen drar hon hem till Sverige. Men hon kommer hit igen i Augusti & då ska vi göra Nashville för dit måste jag innan jag återvänder hem.
Nu till Miami! Det var helt perfekt! Vill tillbaka!! Vi bodde på ett Hostel som heter International hostel i Miami beach. Det var super! Kan verkligen rekomenderas till er som funderar på att åka till Miami=)) När man bor på ett hostel kan man inte förvänta sig att allt ska vara tipp topp men det var hur bra som helst. Det erbjuds både frukost, lunch & middag som inte kostade någonting. Vi åt dock bara några dagar av middagen på kvällen men om man inte vill slösa pengar är det jättebra & det var faktiskt helt okej mat för att vara på ett hostel & däremed oxå gratis. Sen varje kväll angagerade hostlet Limo Buss som gick till de mest populära klubbarna för varje kväll, riktigt bra! Så en bra vecka, DET HADE VI!
Idag har jag varit ledig. Har städat, tvättat, skypat & gjort massa ärenden. Skypade bl.a. med mamma. Hon är bra hon & hon får alltid en att lyssna & förstå.
Skulle även skypat med min efterlängtade Louise men tyvärr blev det aldrig av, men vi hittar en annan dag istället! Saknar henne så obeskrivligt mycket. Önskar att hon hade befunnit sig närmare mig!!
Nu ska jag se ett avsnitt av Revenge & sen krypa ner & sova.
pusss&kram!
Jag hittade äntligen mig en amerikansk bikini, helt klart bästa köpet på länge!
varje morgon bar det av till 7 eleven för att köpa kaffe & yoggi till stranden..
blev en hel del frozen margaritas på stranden, såååå gott!
...& så testade vi på denhär som såg spännade ut men tyvärr var den inte så god, föredrar hellre att dricka corona  som den är
josefin & palmerna =)
en galen tysk tjej på hostlet som var hur härlig som helst
cheers!
frozen yogurt unnande vi oss efter stranden
romantisk middag på ett mexikanskt stället, suupergott!
vi laddar för nashville..
=)
going!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser helt underbart ut!!!! Du är sååå fiiin!

2012-03-22 @ 12:13:13
Postat av: louise

Du är så himla fin min bästa vän. Du är så saknad ska du veta och jag önskar att vi befann oss närmare varandra. En skype dejt måste vi få in inom den närmaste vecka! :) snygg du är på alla bilderna!! kram din lollan

2012-03-22 @ 18:45:25
URL: http://laalo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det verkar som ni hade det underbart!Fina bilder!

Den bikinin är grym!Du med! Kramar

2012-03-23 @ 09:14:47
Postat av: Malin

Tack vad fina ni är! <3

2012-03-23 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0