Miiiiiaaaamiiii

Jooooossefiiiinn har äntligen kommit hit till mig & inatt åker vi till MIAMI!!! Igår var hennes sista jobbdag så nu har hennes resemånad börjat. Kan inte fatta att jag oxå skulle ha slutat jobba nu om en vecka om jag inte hade förlängt vilket jag är såååå nöjd med att jag gjorde, hade absolut inte varit redo att lämna detta underbara land ännu!! Så det var ett rätt beslut jag fattade!!
Så just nu sitter vi barnvakt. Bennett sover & Alex kollar på film & jag borde egentligen ta tag i att packa för jag har inte ens börjat ännu & vi åker om 5 timmar!!
Bjussar på lite bilder från gårdagen...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ha det bäst! Miami är underbart :)

2012-03-11 @ 11:32:12
Postat av: Mamma

Åh hoppas din resa blir bra!!

2012-03-11 @ 13:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0