january 30

Dagen började inte särkilt bra då fröken Malin Karlsson försov sig, oops! Skulle börjat klockan 8 & jag ställer alltid alarmet kl 7 för att sedan trycka på snooze för att kunna somna om i 20 min till men var nog alldeles för yvaken för det så jag tryckte istället på avbryt & klockan halv 9 kommer bennett & Sydney ner & väcker mig. Så det blev att bara kasta på sig lite kläder & sen börja leka med lillen men sen kom Lisa & Isaac, som är lika gammal som Bennett så vi gick till poolen & lekte. De småttingarna är så sjuuukt söta när de bada. Nästa gång ska jag ta kort!!
Efterom jag åkte iväg till Indinapolis i helgen fick mina värdbarn lite presenter idag av mig=)
:)
Jag fick även oxå present av mina underbara vänner där hemma, ett jättefint armabnd. Ni är så fina!! Tack så jättemycket! Saknar er!!!

idag har vi haft 14 C & strålande sol så i eftermiddags hade vi playdate i en park med Lisa & Jana + värdbarn.




snacks time!

Nu har jag äntligen öppnat (eller nej jag har inte öppnat den ännu men ska efter jag har bloggat klart) körkortsboken!! Kände att det allt var på tiden nu efter att man är inne på sin 11:e månad här i staterna. Så på onsdag ska jag försöka ta det här testet & köra upp måste jag tydligen oxå, men förhoppningsvis ska det väl gå bra=)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är såå fina allihop

2012-02-01 @ 18:39:50
Postat av: Mamma

Finingar

2012-02-01 @ 18:42:08
Postat av: Mamma

Härliga bilder ! :) Lycka Till !

2012-02-01 @ 20:59:39
URL: http://http:ar//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0