helgens bravader

Helgen spenderades i Indianapolis för att fira bästa Josefin som äntligen fyllde 21. Så efter jobbet satte jag & Lisa oss direkt i bilen & körde för när vi kom fram var det dags för utgång som slutade mycket bra trots att jag hade varit lite sjuk på dagen:)
I lördags kväll gick vi först ut för att äta med Josefins familj. Jättetrevligt & superduper god mat. Sen var det dags att sätta på klackarna & ta på partysminket & göra sig redo för den andra utgången som även denna blev mer än lyckad!! Vi körde Downtown igen & på ena utestället vi var på gjorde jag & Josefin bullride, grymt kul hahah. Inga kommentarer på hur det gick dock!
kan inte fatta att jag & denna galna tjejen åker till VEGAS om bara 3 veckor!!!!
Josefins vän Mark=)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Riktigt snygg klänning, på en snygg tjej såklart ;)

2012-01-30 @ 18:53:31
Postat av: louise

OMG! Vilken snygg klänning, eller framförallt du var så grymt snygg I DEN. Skit. Snygg.

2012-01-30 @ 20:56:57
Postat av: Mamma

Finfina bilder

2012-01-30 @ 21:32:24
Postat av: Josefin

MAMMA MIA va kul vi hade!!=)

2012-01-31 @ 08:29:36
URL: http://josefinistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0