10 månader!!

Hej & hå min kära läsare! Idag när jag skypade med min underbara mamma sa hon till mig att jag är tvungen att blogga för varje dag hon går in på bloggen så ser hon det sista blogginlägget om Nellie & det är ju faktiskt deprimerande så jag lovade henne att ta tag i detta lite nu. Dagen jag fick reda på att nellie var sjuk & kommer inte ha så länge kkvar att leva var väldigt jobbigt i och med att jag befinner mig på andra sidan jorden & kanske inte kommer se henne mera men jag gör det bästa av det & se det utifrån hennes bästa. Än sålänge mår hon som vanligt så jag hoppas hon kommer fortsätta göra det ett bra tag till=)
Annars rullar mitt liv på som vanligt, kanske lite mer än vanligt för det är mycket roliga saker som händer för tillfärlligt. Idag har jag varit här i 10 månader & jag är SÅÅÅÅÅÅÅ GLAD ATT JAG TOG BESLUTET ATT FÖRLÄNGA!!! Ångrar det inte en sekund!!
Nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det middag med familjen för det har inte jag haft på evigheter sen ska jag till Downtown & spela biljard med några vi träffade på nyår=)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Grattis till de 10 månaderna!!! Du verkar ha det helt underbart, är inte alls avundsjuk ;) Tänker på dig!

2012-01-26 @ 10:31:58
Postat av: Mamma

Skönt att du skriver igen är så roligt för nära o kära !

2012-01-26 @ 14:28:16
Postat av: Nettan

Ja tänk vad mycket du har varit med om dessa 10 mån! :) Hoppas inte att ni hade för kul i Downtown hi,hi. Många Kramar till dig!

2012-01-26 @ 22:08:51
URL: http://http:ar//
Postat av: Louise

Vilka fina bilder :) du är bäst!

2012-01-27 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0