födelsedagsfirande

Är inte på det bästa blogghumöret just nu för det är mycket som händer i mitt liv för tillfälligt men kan bara säga att jag mår galant & NJUTER AV MITT LIV FULLT UT!
Ska iallfall dra en sammanfattning av all födelsedagsfirande jag har fått.
FREDAG
Det började i fredags då min värdfamilj i smyg hade planerat med mina vänner att komma & överraska mig:)

min fina fina värdfamilj!!

den supergoda chockladtårtan!

& eftersom bästa Josefin kom & överraskade mig oxå enda från Idinapolis kunde det inte mer än annat bli en utgång a la Malin&Josefin på allt firande oxå.
& kul, JAAA det hade vi!!
TISDAG
På min födelsedag tog familjen mig till Cheesecake Factory (mitt favoritställe) & det var äntligen dags att få njuta av min första lagliga Cosmopolitan. Kändes som jag fyllde 18 på nytt:)
ONSDAG

Igår firade tjejerna här mig med bowling:)

Elson & Malson!

vinnaren det var jag de!



Kommentarer
Postat av: Anna

Du ser ut att ha det hur härligt som helst! Njut av det :)

2012-01-13 @ 19:34:08
Postat av: Nettan

Goa dem är din värdfamilj! Häftig tårta! :)Må så gott!

2012-01-13 @ 22:26:59
URL: http://http:ar//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0