27 feb

Idag har bennett varit hos doktorn. jana tog honom dit & mötte upp Sydney där. han har öroninflammation & en massa hosta & förkylning. Lille stackaren. Det låter så sött nu när han pratar för han är liksom så hes. Men det blir förhoppningsvis bättre snart med lite medicin i kroppen..
Jag & Alex hade iallfall en mysig eftermiddag eter jag hade plockat upp honom i skolan. Det var superfint väder så vi ville vara ute & påhittig som man är kom jag på en lysande ide nu när man hör fåglarna kvittra igen. Så iden var att göra fågelmat. Har dock ingen blekaste aning om vad fåglar gillar att äta förrutom fågelfrön som många i Sverige har i sina hem. Så jag hittade lite gammalt bröd, lite russin, flingor & mashmallows & så hade vi smör som klister. Alex tyckte detta var jättekul! Sen hängde vi upp det i trädet & väntade på att fåglarna skulle komma. Men här är inte fåglarna så vana vid att något gott hänger & väntar i trädet på dem så ännu har vi inte sett några men förhoppningsvis imon, Alex håller tummarna för det iallfall:)
Ikväll har jag & David tränat på gymmet. Gick sisådär för min del men han gick igenom olika maskiner på gymmet & på onsdag ska jag träffa hans kollega som är personlig tränare!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh så mysigt ni hade det!

2012-02-28 @ 17:59:45
Postat av: louise

vad påhittig du är :) :)

2012-02-28 @ 21:43:22
URL: http://laalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0