Florida

Heeeej. har gått veckor sen jag bloggade nu & jag har egentligen såå mkt jag vill säga men börja iallfall att berätta om hur Florida var..
Här är vi på stranden första dagen i Maiami Beach, helt underbart förrutom att vi hade lite otur med vädret.
Alex myser med Noisy i flygplanet innan han somnade i mitt knä=)
Hotellet vi bodde på var det finaste jag någonsin har bott på, så lyxigt!!! (det ser finare ut i verkligeheten)
mitt badrum!
I poolen höll vi till en hel del & efter några timmars badande var man som ett russin hahah..
på kvällarna satt jag barnvakt till mina favoriter..
Här av vi mina värdföräldrar innan de ska gå ner på bröllopet. Bröllopet hölls i 4 dagar & detta var nästsista dagen då alla skulle se ut såhär. Jag är helt kär i kläderna, önskade att jag kunde få ha dem på mig. Ska nog ta & leta upp en indisk man & gifta mig med så jag få klä mig i alla dessa fina kläder.
Här är en bild som jag tog av det sora bröllopet som var sista dagen. Jag fick komma ner & kolla i slutet med sydney då David passade barnen. Det var såååå fint!!
fintfint!
vi lämnade hotellet på söndagen & körde upp till Fort Pierce där Davids mormor & morfar bor.
Jag njuter av den otroligt fina utsikt som de har i lägenheten
lite chill i soffan..
Det här är davids mormor & morfar, så otroligt härliga. De påminner så mkt om min mormor & morfar så jag kände en enorm saknad efter dem när jag var där!

Vi åkte hem på tisdagen & sen var det bara att packa upp väskan & packa om den igen för att sedan dra till VEGAS med Josefinfin! Men det tar jag & blogga om en annan dag, förhoppningsvis snart!
Jana, au pairen som var här innan mig är på besök i två veckor så nu ska vi snart träffa Elin på Starbucks=)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det syns att du har haft det underbart! Så kul att kunna följa alla dina resor här :)Många Kramar från oss alla <3

2012-02-24 @ 15:42:16
URL: http://http:ar//
Postat av: Louise

Underbara bilder :)

2012-02-24 @ 23:02:37
Postat av: Mamma

Oj vilka fina bilder ! Jag vet ju att du hade det helt underbart!

2012-02-24 @ 23:28:48
Postat av: Syster

Åh vad mysigt! =) vilka gullungar

2012-02-25 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0