Super bowl 2012!!

Helgen var kanonbra! Fick uppleva Super Bowl & till och med vara i självaste staden Indianapolis där det spelades. Hela staden förvanlades till en stor festival med massa folk & artister som Madonna, Nicki Minaj, Chris Brown, Kelly Clarkson var där & massa tält var uppsatta med storbilds tv så man kunde följa matchen. Grymt var det & sån härlig stämning med massa folk överallt=)
Det började bra redan i fredags då varken jag eller Josefin kom på kl 8 på kvällen att vi inte hade något att göra & var smått uttråkade så hon bestämde sig för att ta sig en tripp till mig från Indianapolis där hon bor. Så efter två timmars bilfärd var hon här vid halv 11 & då körde vi på utgång! Nästa dag jobbade jag & som sällskap var Josefin med mig så vi drog till akvariumet med barnen & hade en mysig dag.
Efter vi hade slutat jobba var det drags att packa väskan & sen bege oss till Indinapolis & vara där när Super Bowl spelades. Gick ut på lördag kvällen & på söndagen åkte vi inte tidigt till stan för att strosa runt bland folkmassan.
'
vi blev fångade på en bild på en klubb i stan..
Akvariumet med barnen

jag & min las vegas tjej!

vi hittade en get :)


Mark & jag!

i väntan på matchen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka snygga tjejer!

2012-02-09 @ 18:57:09
Postat av: Anna

Gud så roligt! :):)

2012-02-15 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0