Exhausted!!

Precis slutat jobba & jag är helt slut sedan jag & barnen har lekt häst i två timmar. Jag fick äran att vara hästen & under tiden skulle jag försöka vara så rättvis som möjligt så att de fick lika mycket ridtur var & en men det gick bra & jag fick ju tillräckligt mycket träning på köpet så nu slipper jag gymmet ikväll, wihoo!
Nu håller jag på att tvätta i lite panik för att sedan sortera ut kläder som ska packas ner i resväskan för imorgon åker vi till MIAMI!!!! Ska bli jättekul & underbart att få komma till värmen igen=)
hade ingen tid att vara fotograf när jag var häst idag men bjuder på några bilder istället..
Jag & Bennett åkte till bookstore idag & träffade Lisa & Isaac
i parken igår



Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh så härliga bilder! Ha det nu super i Miami!:)

2012-02-09 @ 12:41:31
Postat av: Bma

Åh vad heter hästen? :)

2012-02-09 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0