Academy awards 2012

Sitter just nu i soffan med Jana & kollar Oscars galan. Helgen har varit bra. Hade myskväll med Elin i fredags & åt thai & kollade på film. Kändes som en svensk myskväll & det behövdes för min del. Har inte haft myskväll på hur länge som helst så det var väldigt skönt & behövligt. Det var till och med så mysigt så jag somnade i Elins soffa när vi kollade på film så stackars Elin fick sitta & kolla själv..
Igår jobbade jag hela dagen & jag tog barnen till akvariumet, kanske inte den bästa iden att göra själv en lördag då det var helt knökat med folk men barnen uppskattade det så jag bet ihop & gjorde det bästa av situationen. Sen tog jag Alex på födelsedagsparty till Elins värdbarn Ryan. Det var så mysigt & bara få göra något med Alex för vi lämnade bennett hemma hos David för det var dags för honom att ta sig en nap. Sen när jag slutade jobba kl 6 var det dags att hoppa in i duschen & göra sifg redo för en utgång med de tyska tjejerna, Jana, Yvonne, Jana nr 2 & Tamina. Hade en helt galen rolig kväll!!
Några klänningar från Oscars galan:
Den finaste klänningen av alla enligt mig!

En annan väldigt fin klänning!

Hur tänkte hon här??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0