day off

Idag är det onsdag & jag är ledig som vanligt. Är dock dunderförkyld så hela dagen har jag kurrerat mig i mitt rum för att bli bättre till helgen för då ska jag vara frisk & pigg.
Så idag har jag scrapbookat, kände att det var på tiden nu efter 1 år här. Det är så kul när man väl börjar!! Sen har jag skypat med min underbara vän Della, som jag saknar dig!!! Har oxå kollat på "Lost", är heeeelt beroende av denna serien alltså, började kolla för några veckor sen & det är fruktansvärt bra!!
Om jag orkar ska jag träffa Elin en sväng ikväll. Hon har bara en veckas jobb kvar sen åker hon på sin resemånad & sen hem:(.. Kommer inte alls bli kul att säga hejdå tilll henne men som tur är bor vi inte så långt ifrån varandra i Sverige.
Idag är det bara en månad kvar till jag ska träffa mina tjejer i New York, wihooo som jag längtar!!!
Nu blir det ännu ett avsnitt av lost sen ska jag få i mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar också, något helt otroligt!! :)

2012-04-05 @ 10:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0