Good memories will never fade away

Hej!! Först & främst, jag mår toppen! Helgen har minst sagt varit händelserik med bl.a. utgång, lite jobbande & häng med Lisa. Förra veckan var även fullspäckad då barnen hade "påsklov". Det gick bra. Vi åkte på olika aktiviteter varje dag & hade playdates.. Bennett har verkligen blivit så stor på sistone så nu leker dem med varandra mycket fast att Alex som storebror kan störa ihjäl sig på sin lillebror ibland=) så söta så!! David & Sydney har bestämt sig för en ny au pair nu. Bianca från tyskland. Hon verkar trevlig! Kan bara säga att jag har börjat drömma mardrömmar om att lämna barnen. En natt drömde jag att jag åkte hem men sen ångrade jag mig så extremt mycket så jag ringde familjen & frågade om jag fick komma tillbaka & som tur va hade de inte hittat någon ny au pair så jag kom tillbaks=). Men jag har lång tid kvar, 5 månader iallfall!!

lite bilder från förra veckan

Bennett går hundkurs med Texie..=)
playdate på zoo
picknick time..
Alex & jag bakade muffins en dag..
besökte akvariumet en dag.. (Lägg märke till den enorma alligatorn bakom dem)
Pojkarna är redo för poolen! =)
HELGEN

Lite vin hade vi att snutta på innan vi begav oss ut.

"house party" med Dylan
Sushi är en söndagstradition!! =)
Helgens bästa: träffat härliga amerikanare!!
Helgens minus: hmmm....
helgens glädjespridare: Lisa Mair!!
helgens njutning: gå på gudtjänst i en Koreansk kyrka
Helgens läxa: att följa hastigheten på vägarna!!!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: louise

Vilka härliga bilder :) puss&kram, jag saknar dig ska du veta :)

2012-04-16 @ 11:54:55
URL: http://laalo.blogg.se/
Postat av: Anna

äntligen lite uppdatering från dig;) men herregud vad avundsjuk jag blir, man kan ju inte ha ett bättre liv! :)

2012-04-16 @ 16:54:55
Postat av: Nettan

Så fina bilder ! Härligt att du trivs !

2012-04-16 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0