september 8

Nu har jag fått tillbaka orken igen för sjuk ja det blev ja! Började måndagskvällen då jag inte kände igen mig själv & det blev bara värre & värre under natten, sov inte på hela natten för att kroppen gjorde så ont & på morgonen spydde jag. Låg i min säng hela dagen med blöt handduk över mitt huvud som jag trodde skulle sprängas, har aldrig känt mig så svag någon gång som den dagen! Mina värdföräldrar var helt underbara, de frågade hela tiden hur jag mådde & om jag ville ha någonting. Men att vara sjuk i ett annat land utan sin mamma som alltid tar hand om en när man är sjuk är hemskt! Vi skypade dock en del men ändå är det så fruktansvärt jobbigt!
Men tack & lov vände det väldigt fort, dagen efter kände jag mig inte helt återställd men jag jobbade ändå & det var lite kämpigt men på eftermiddagen när Bennett tog en nap mysigt jag & Alex med en film i soffan..:) Idag har det varit mycket bättre, fortfarande ont i halsen men fick någon form av överskottsenergi så jag & barnen plockade väck nästan alla miljontals leksaker från lekrummet där uppe & bar ner i källaren för att det ska blir mer utrymme där uppe. & Sydney blev så glad när hon kom hem & såg allt vad vi hade gjort! :)
Före
Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0