IKEA

Sydney är på någon mässa med sitt företgar Best for Babies denna helgen så jag har därför fått jobba mycket men imorgon kommer hon hem igen!! :) Tog barnen till Ikea idag med Elin på köpet oxå. Luchade där sen köpte barnen leksaker & jag köpte ett bord till min dator, eller ett bord som jag kan ha i knät med datorn på. Blev avskräckt för några dagar sedan när jag fick höra att man kan få cancer om man har datorn i knät.. I för sig kan man få cancer av allt möjligt nu förtiden men bäst att skydda sig lite tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söta ni är allihopa!

Det ser ut som du är på Ikea med dina egna barn på bilden med dig och dom i kundvagnen;)

2011-09-26 @ 13:27:21
Postat av: Mamma

Hi ja det ser ut som du är där med dina egna barn ! Men vem är mannen???

2011-09-26 @ 17:54:05
Postat av: Anonym

Haha neej Inga egna barn an på Lange!!!

2011-09-26 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0