6 months

6 månader har gått & det kändes som jag åkte förra veckan. Tiden bara rinner iväg känns det som!
Jag kan bara säga att jag stormtrivs här samtidigt som saknaden är väldigt stor efter många där hemma men tack vare skype, facebook & brev funkar det bra ändå. För sådär 2 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle göra en sådan här grej, att vara borta så länge kändes liksom som en evighet men efter studenten förändrades tankarna väldigt snabbt & jag bestämde mig för att ta steget ut i världen! Är så otroligt nöjd över mig själv & glad att jag fick chansen att åka!
Min värdfamilj är helt underbar! Barnen är, som ni säkert vet världens goaste & föräldrarna är toppen!! Är så lyckligt lottad över att få vara au pair i denna familjen. Kommer ihåg dagen då de svarade "We want you to be our next au pair" Den känslan var obeskrivlig! Kände liksom känslan när vi skypade & mejlade att denna familjen skulle vara perfekt för mig & så blev det oxå!
Har redan på mina 6 månader varit med om så mycket! Har träffat så många nya vänner, fått en annan syn på livet & lärt mig väldigt mycket både om mig själv & andra...
Så till er där ute som går & fundera på att göra samma sak, ta steget & gör det! Det är hittills det absolut bästa beslut jag har tagit, så lärorikt & så mycket att se & vara med om! Jag njuter av tiden här!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad du skriver bra ! Du har alltid varit väldigt framåt o duktig men nu har du klivit upp ytterligare ett steg! Väldigt stolt över dig min älskling !

2011-09-22 @ 11:15:57
Postat av: Malin

Tack min underbara Mamma!

2011-09-22 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0