september 20


Texie har fått sin rätta plats!
I parken
wiie

Ikväll har jag varit på värsta mördapasset på gymmet, trodde jag skulle ramla ihop & dö! Har haft uppehåll i 2 månader så kanske därför men instruktören var helt galen!! Det var ett konditionspass & under exakt hela passet gång babblar hon om allting & vi andra kämpade på medans knappt det syntes på henne att hon var trött  fast att hon körde stenhårt hela tiden! Vilka människa alltså!! När jag låg där & kämpade med mina push ups trodde jag seriöst hon gick på anabola steorider för så som hon höll på utan att det ens märktes på henne det var sjukt..






Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad duktig du är !! Vilken söt hund o söta barn !!!

2011-09-21 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0