september 15


Dagen har varit bra med barnen! På morgonen var jag med Bennett i skolan. Han är så himla söt, han lite blyg så han vill oftast att jag ska bära runt på honom för då trivs han bäst men helst ska ju jag försöka lära honom att vara nere så mkt som möjligt men det är så svårt o motstå att ta upp honom. Iallfall börjar det med att de leker fritt i ungefär en halvtimme, det är ju det roligaste såklart tycker barnen & sen efter det ska vi sitta i en ring & sjunga & läsa saga & det vill ofast inte barnen så istället är det föräldrarna & jag, au parien som sitter & sjunger & lyssnar på saga som läraren läser:). Sen är det dags att gå till gymmet där de har bollar & ett innomhus torn & massa andra grejer, det tycker de är roligt! & sen avslutas det med snacks & sen är det dags att gå hem! :)
Ikväll har jag varit på min andra lektion av "Cooking inernational". Vi gjorde mat från Spaninen, Mexiko, China, Frankrike & Grekland, alltså en väldans blandning! Kan dock inte säga att jag tycker det var gott! Det kanske hade varit gott om man hade fått det på restaurang & en kock hade gjort det men nu är det ju såhär att läraren säger ALDRIG till om tvätta händerna, så det är i princip bara jag som gör det!  Och det var ju buffé så alla äter ju från varandras grupper & jag kan inte hjälpa de men hela tiden sitter jag o tänker på att det är så mkt bakterier i maten eftersom folk inte tvättat händerna & det får mig att må illa! Så därför kunde jag tyvärr inte njuta så mkt av maten vi åt som många andra verkade göra! Men jag gillar klassen ändå. Har träffat två härliga tjejer som är några år äldre än mig som bor i Cincinnati..
I väntan på Alex..
gullungar!
hoppa hoppa hage!

Kommentarer
Postat av: louise

Vad mysigt att vara i skolan med Bennett :)

Vad söta dem är, saknar dem goa ungarna :)

inklusive dig såklart. Hoppas du sover gott, puss & kramis från lollan.

2011-09-16 @ 08:10:06
Postat av: Anna

usch, jag hade heller inte tyckte om att äta den maten. Tar själv handsprit flera gånger om dagen, kalla mig nojjig;)

och barnen verkar vara hur gulliga som helst, precis som du!

puss på dig:)

2011-09-16 @ 12:20:39
Postat av: Emma

Åh vad söta de är på cyklarna.

2011-09-19 @ 19:25:56
Postat av: Emma

Rep Rep hoppa hoppa rep rep (revben) =)

2011-09-19 @ 19:26:40
Postat av: malin

hahahha rep rep hoppa hoppa revben :D

2011-09-20 @ 04:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0