september 14

'
Idag har jag varit hos frissan som ni kanske ser på korten! Blev dock inte nöjd! Blev nöjd med längden på håret men inte färgen, utväxten är fortfarande kvar.. Saknar att klippa mig hos Viktoria på Lafame, hon visste precis hur jag ville ha det & varje gång jag varit hos henne blev jag helnöjd!
Jag & Elin tog oss en lite shoppingrunda ikväll på mallet, fick med mig hem lite av höstens färger. Tycker inte om hösten särskillt mkt men Älskar höstmodet!!! Sen åt vi på Cheesecake Factory, så god mat där!! :)
Nu är jag dödstrött!
Godnatt & godmorgon på er där hemma!


Kommentarer
Postat av: louise

Vad snygg du blev i den frisyren!!

Det syns inget fel på hårfärgen här på bilderna vad jag kan se i alla fall, men trist när man inte blir riktigt nöjd. Jag ska hälsa Viktoria det för jag ska själv snart till frissan! Hon kommer bli så glad :)



Puss på dig shopping prinsessan!



Saknar dig som shopping kompisen...

2011-09-15 @ 11:05:15
Postat av: Mamma

Du är så fiin min lilla Cinncinnati-Kid !!!!

2011-09-15 @ 12:24:27
Postat av: Nettan

Fin som alltid! :) Kramisar

2011-09-15 @ 14:11:27
Postat av: Ann-Sofie Eriksson

Hej Malin. Ja, Viktoria är Bäst! Hon är min frissa oxå. Alltid lika glad och trevlig. I morgon är det travdag igen, ser inte ut att bli så bra väder i år heller. Men värmefläktar är inköpta, så vi slipper i alla fall att frysa om benen. Ha det så bra overthere. Kramar

2011-09-17 @ 11:17:49
Postat av: malin

Hoppas det går bra på travdagen Ann-Sofie! :) Bra att ni har värmefläktar denna gången! Kram på dig!

2011-09-18 @ 05:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0