I never thought you would disappear like this!

Hade aupair träff på starbucks idag och sen åkte jag & några tjejer till Ulta (de har smink, hudvårdsprodukter, & frisörer där) & skulle beställa klipptid & när jag står & ska göra det säger jag att jag vill ha det på onsdag eftersom jag är ledig då & då säger hon att jag får både klippning, färgning & styling för bara 50 dollar!!! 50 dollar liksom, det är typ bara 430 kronor!! Jag fårgade varför det är så billigt, så det verkligen är en frisör tänkte jag men då sa hon att de har de erbjudandet måndagar & onsdagar, så det var bara tur för mig!:) Så på onsdag ska det bli föränding, lite pirrigt!! Efter Ulta åt vi sushi, det var gott fast hade svårt att äta för min stackars hals.. Hoppas det inte gör ont imorgon när jag vaknar!!


Kommentarer
Postat av: louise

Du är fin!

2011-09-12 @ 09:49:56
Postat av: Mamma

Oj vad billigt men det är väl typ bara 350 :- nästan

2011-09-12 @ 12:51:36
Postat av: Anna

shit vad snygg du är malin!

2011-09-13 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0