they make me so happy

Alex är bara för söt! Ikväll fick jag en liten tår i ögat när jag & familjen satt & åt sushi. Jag har ju varit här i snart 6 månader (aah tiden går såå fort!!) så de pratade lite om de skulle ha en au pair efter jag åker eller vänta ett tag, usch det är så jobbigt att de börjar prata om det nu men de måste planera i god tid för processen ta ju väldigt lång tid.. Men iallafall så säger Alex att han kommer gråta för evigt om jag åker hem, att han aldrig kommer sluta gråta:( han är så go!! Älskar mina värdbarn, de är världens bästa!!

Kommentarer
Postat av: louise

Så söta dem är! :)

2011-09-20 @ 09:38:40
Postat av: Mamma

Alltså vilka fina barn ! Längtar efter att få träffa dem !!!!

2011-09-20 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0