smile like you mean it

HELGEN
Josefin & Kajsa kom hit i fredags så då blev det party hos mig först & sen utgång, mycket trevlig kväll!

I lördags spenderade vi dagen i Outlet mall & på kvällen åt vi sushi & gick på bio. Jag & Elin blev helt till oss när vi upptäckte att "Straw Dogs" gick på bio för vi trodde inte den skulle komma redan. Så vi bestämde oss för att se den eftersom vår snygge svenske manliga skåderspelare Alexander Skarsgård spelar i den (han har dock sjunkit i mina ögon efter den rollen) Ska inte uttala mig så mkt om vad den handlar om men jag fick en chock kan jag säga, riktigt hemsk film & den var helt konstig..





Kommentarer
Postat av: Anna

Så underbart du verkar ha det, blir avundsjuk på dig!

2011-09-20 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0