grym helg!

fredag
Josefin tog en spontantripp hit i fredags & då var det utgång som gällde!
Min favorit shot!

lördag
Steg upp & jobbade i lördags medan Josefin & Lisa-Marie låg kvar & sov sen höll de mig sällskap under dagen & på kvällen åt vi Sushi & smed stora planer;) & därefter gick vi på bio!
söndag

Au-pair möte idag stod på schemat & det var på en brandstation så Sydney & Alex följde med.. Sen umgicks jag med familjen resten av dagen & kvällen!=) Jag har världens bästa värdfamilj!






Kommentarer
Postat av: Anna

Har nog sagt det innan, men du verkar verkligen ha det hur bra som helst! Så glad för din skull:)

2011-10-10 @ 19:28:32
Postat av: Anonym

Tack Anna! Jag har det jattebra men saknar er dar hemma oxa mkt!!!

2011-10-10 @ 19:34:55
Postat av: Mamma

Åh va du verkar ha haft en kanon helg snart kommer mammie o emma

2011-10-11 @ 21:42:00
Postat av: Mamma

Åh så fina kort ser ut som du haft en kanonhelg

2011-10-11 @ 22:02:14
Postat av: Josefin

Verkligen en GRYM helg! Och nu har jag fått se sköldpaddan med egna ögon, VÄRT! =)

2011-10-14 @ 00:18:39
URL: http://josefinistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0