just a feeling

Tog en promenad med Bennett i morse. Tänkte på hur fort tiden går just nu, har så mycket kvar jag vill göra här innan det är dags att åka tillbaka! Många frågar när jag kommer hem & svaret är att jag inte vet. Har drygt 5 månader kvar här & därefter en månad att resa sen är det dags att åka hem om jag inte förlänger vilket jag ska ha bestämt om en månad, så då får ni svar..:)
På fredag är det bara hela två veckor kvar till min underbara mamma & syster kommer hit. Det kommer bli helt underbart att träffa dem!! LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Får jag oxå köra vagnen när jag kommer !!

2011-10-13 @ 12:41:36
Postat av: Nettan

Åhh Malin vad mysigt ni ska ha!! men inte ska du väl förlänga?? det tycker inte vi, du är så efterlängtad ska du veta <3 men det gör ju du som du vill såklart :) jättekul att du trivs så bra! Stora Kramar från Faråkra

2011-10-13 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0