vill ha vill ha vill ha vill ha!!


Nya Sony nex 5n
är just nu nummer 1 på min önskelista

Idag har jag börjat mitt nya liv här i staterna! Dvs äta nyttigare & träna mera! Detta lovar jag mig varje måndag men bryter det lika fort när helgen börjar närma sig ändå. Men nu ska det bli skärpning! För nu har jag varit sjuk tillräckligt och tänker inte bli det på lång tid (peppa peppa ta i trä). Så idag, måndag har jag ätit gröt till frukost (väldigt mättande) & tagit vitamintablett & till lunch, ja det blev dessvärre inte så mkt för hunden Texie hoppade upp o tog min mat från Cheesecake factory som jag hade tagit hem i en box från igårkväll då jag & Elin var där, (här tar man maten som blir kvar hem i en liten box om man är på restaurang) så henne var jag inte så glad på innan. Sen har jag druckit vatten med pressad citron i och äppel för det är mycket fibrer i det och mättande. & ikväll har jag äntligen gott till gymmet, kändes verkligen att man inte varit där på länge när man ser gamla tanter som tar mer vikter än vad man själv gör. Men det var så skönt att vara tillbaka igen! Ikväll har jag ätit bisonoxe för första gången, haha vilka roliga djur alltså, googla o se om du inte vet hur dem ser ut för det visste inte jag. Trodde det var köttfärssås som var kvarlämnat för mig men när David kom ner sa han att det var bisonköttfärs, har aldrig hört talas om det förrut men det var ganska gott faktiskt. Nu äter jag apelsin och ska mysa till ett avsnitt av Pan Am!

Kommentarer
Postat av: Adelaide

Hoppas du har varit snäll i år ;)

2011-11-29 @ 18:04:09
URL: http://deells.blogg.se/
Postat av: Anna

ååh visst är Pan am bra? jag är besatt!

2011-11-29 @ 18:36:04
Postat av: Anonym

Klart jag har della;) jaaa anna det ar sååå bra!:):)

2011-11-29 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0