wonderful life

Hejsansvejsan! Veckan har varit helt underbar med mamma & syster på besök. Tiden gick så fort samtidigt som vi hann med att göra väldigt mycket. Hann visa dem det mesta jag ville & även restaurangerna jag hade planerat att ta dem till så vi hade det så bra så. Lite deppigt när de skulle åka hem i fredags men nu känns det mycket bättre för har så mycket planer på gång & idag tog jag ett stort beslut!! KOMMER STANNA HÄR I 6 MÅNADER TILL!!!!!! Gick upp till min fina värdfamilj & berättade idag, de blev så glada!! :) & ikväll har de firat mig med pizza & tårta & sjungit för mig!:)
Så än sålänge känns detta beslutet helt rätt!! Saknar er där hemma jättemycket men jag känner mig inte alls redo för att lämna detta underbara land & min värdfamilj ännu & jag har så mycket kvar på min lista som jag vill göra innan jag åker hem.
Fick bl.a. detta hjärtat av fina mor..

En cupcake bok  från mormor&morfar

första kvällen på cheesecake factory

Emma & B


love

outlet mall

halloween

Hinner inte lägga upp fler bilder för ska sätta mig i bilen & köra till Downtown & plocka upp Lisa-marie & köra henne hem.. Lägger upp fler inom kort!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Härligt!!! Jag träffade din mamma i går, först en timme i telefon sen kom hon till mig och åt lite frukost. Nu har jag fått vara delaktig i eran vecka därborta, tog ca 4-5 timmar i soffan. Förstår att ni haft en supervecka. Vi slutade dagen med att gå till kyrkan och lyssna på körsång, sen blev det pizza med Inga-Lill och mera snack fram till nästan midnatt. Roligt för dig att du bestämt dig för förlängning, det är ju helt otroligt vad mycke du får uppleva. Ha det nu allra bäst. Kramar Eivor <3

2011-11-07 @ 09:51:28
Postat av: Marie

Är jätteglad för din skull :) många kramar!!

2011-11-07 @ 13:35:01
Postat av: malin

Vad härligt Eivor!:) Ja det känns som det var det rätta beslutet:):)

Tack Marie!!

Kram på er!

2011-11-07 @ 19:47:05
Postat av: Mamma

ni förstår vad härligt vi hade det helt underbart!

2011-11-07 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0