sunday

Sydney har i helgen haft en slags mässa i Downtown som kallas Holiday Market med sitt företag & typ 200 andra företag med allt ifrån smycken, tvålar, handväskor, kläder mm.. Så idag hjälpte jag David lite med barnen & efter de körde jag, Lisa & Elin till denna mässan & gick runt & kollade på vad alla hade att erbjuda & köpte oxå lite saker, väldigt trevligt! Efter det kände alla tre att vi var sugna på lite svensk mat (till & med Lisa från Österike) så vi begav oss till IKEA & åt köttbullar & så köpte vi biljett till julbordet som kommer äga rum där den 9:e december för bara 9 dollar, billigt & bra & sååå gott det ska bli!! Jag köpte oxå lite andra saker där bl.a. ett pepperkakshus som jag tänkte göra med barnen. Undrar dock hur det ska gå, hoppas det finns en tydlig beskriving på hur man gör! Mamma, varför har du aldrig gjort pepparkakshus med oss?! har aldrig gjort detta förrut men det kanske inte är så svårt, återstå att se:) Längtar faktiskt till julen nu, så mysigt med pyntandet & julmusiken i mallen & sen åker jag med värdfamiljen den 18:e december till FLORIDA!:)

Kommentarer
Postat av: Bma

ni ser ut att haft väldigt trevligt Kramar o pussar

2011-11-21 @ 12:19:54
Postat av: Anna

snygga Hunter-stövlar, dom la jag allt märke till! ;)

2011-11-21 @ 18:10:53
Postat av: Nettan

Trevligt!! inte fel med Florida heller om man säger så!!! :)

2011-11-21 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0