I'm back!

Hej på er. Dålig uppdatering, jag veeet! Men har varken haft lusten eller orken till att blogga när jag varit sjuk. Är så himla glad att jag fått min energi tillbaka! Har inte alls mått särkilt bra i några veckor eftersom jag först blev dunderförkyld med hosta som satt i i två veckor och när jag äntligen hade blivit frisk kom halsflussen & det fick mig att tappa energin totallt. Men i fredags kände jag mig som en ny människa, så pigg & utan halsont, Så härligt!!:D Efter jobbet åkte jag hem till Lisa. Vi körde o unnade oss hamburgare på Steak n Shake & sen hade vi film-mys-kväll med Elin oxå. Såg en jättenbra film som jag inte kommer ihåg namnet på, bra där! Men den handlade om Afrika iallfall..
Idag har jag & mina favoriter varit på barnens museum & efter jag hade slutat jobba åkte jag & mötte upp Elin i mallet. Shoppade lite & därefter åkte vi på bio, den nya Twilight filmen, Breaking Dawn. Alla säger, eller de flesta gör, att den är såååå bra men nej det tycker inte jag! Sevärd men de andra filmerna är betydligt bättre! Vi var iallfall så förväntansfulla av allt vi skulle äta medan vi såg filmen. Här är det vanligt att man köper glass med sig in så det ville vi göra så vi åkte till en biograf långt iväg bara för att det fanns Ben & Jerrys där så vi var så förväntansfulla & satt till och med & pratade om vilka sorter vi skulle ha osv. Men när vi kommer dit har de bytt glassortiment!!! Så irreterande! Vi tog ju självklart glass ändå men det var inte alls lika gott men vi hade köpt popcorn oxå så det blev bra ändå..
Children's museum!
Elin & jag på bio!



Kommentarer
Postat av: lukas

Hej!

Har du sett breking day? Jättebra film du måste se den om du tycker om vampyrer förstås

2011-11-20 @ 10:17:40
Postat av: Nettan

Härligt att höra att du är på G!! :) Kram

2011-11-20 @ 15:25:35
Postat av: Bma

Skönt att höra att du är bättre och att få se barnen igen på bilder är sååå mysigt

2011-11-20 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0