Toppenhelg!

I fredags var det först tänkt att testa på utelivet här i Cincinnati men efter krångel för att man ej är 21 ännu blev det en myskväll hemma hos mig med Lisa-Marie istället & det blev bra det med! Så jag hämtade henne sen körde vi till Kroger (supermarket) & hyrde oss en film.. Här kosta det bara 1 dollar att hyra film, sjukt billigt jämfört med hemma!! Sen sov hon över här:)
Igår kom Josefin hit från Indianapolis
Började dagen med en roadtrip till ett mall!
Sen var vi på IKEA...
& åt köttbullar, mums!
Är nöjd med mitt inköp av skor! Ett par by Jessica Simpsson & två by Guess
Köpte oxå ost & fläderblomssaft från IKEA. Har saknat att äta ost på mackan för
det gör man inte här lika mycket som hemma...


Idag har det varit Mother's day här!
Jag köpte en orkidé till Sydney & jag tror hon blev jätteglad för det:)
Josefin sov här inatt så innan hon begav sig hem åt vi lunch på restaurang för att fira Sydney!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0