...

Kära läsare! ursäkta för dålig uppdatering men det beror på att jag inte hunnit & jag har tappat motivationen att blogga.. Så tror inte detta inlägget blir så långt heller! Men det ska bli ändring på det, hoppas jag!
Veckan har varit bra iallafall, har ju världens underbaraste host kids så dagarna blir inte tråkiga!
Jag har oxå blivit medlem på ett gym, eller nej inte riktigt men ska skriva på papper nästa vecka.
Fredagen var en lyckad kväll! Jag testade på utelivet här för första gången & jag kom in, wihoo;) Hade en toppenkväll!! Tyvärr glömde jag min kamera i bilen så några bilder har jag inte..
Igår jobbade jag hela dagen & kvällen. Det är underbart väder här just nu så vi var ute & busade nästan hela dan sen tog jag barnen till mcdonalds & åt middag, happymeal & leksaken uppskattades verkligen!
Nej nu ska jag lägga mig i solen & jobba på brännan!
Hugs and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0