SÅ KAN DET GÅ..

SUSHI var ju gott!! :D

Ikväll hände det en hemsk grej för mig!
Började nästintill lipa!
Jag skulle köra hem, har ca 15 min mellan mig & Lisa.
& jag såg att det var lite bensin i bilen
så efter jag lämnat av Lisa körde jag & tankade. När jag
stannade precis jämte bensin pumpen fick jag till min förvåning
INTE UT BILNYCKELN UR BILEN & det gick heller inte att starta bilen.
Fick lite smått panik efter flera gångers försök så jag
gick in till kvinnan inne i affären
& sa: "Excuse me, I have a problem with my car. I can't get the key!
Do you think you can help me?!"
Tack & lov är ju alla amerikaner så trevliga så hon log & gick ut & hjälpte mig.
MEN hon fick inte heller ut nyckeln & jag stod där & fattade ingenting vad
som hade hänt! Hon trodde att batteriet hade dött men i och med att hon hade
affären att se efter var hon tvungen att gå in.
Just i det ögonblicket kom nästan tårarna!
& jag stod där & försökte fundera ut vad jag skulle göra....
MEN  sen kom det en man, wiho!
Sa samma sak till honom så han satte sig i bilen
& försökte flera gånger han oxå men tillslut
säger han: "Have you parked the car?!"
oops! hade visst glömt att göra det! hehe....

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja herregud!! Hade du varit i Sverige hade du ringt lilla mams!! Men det mesta löser sig nu vet du detta!!

Vad bra att Suhshi va gott ser lyxigt Ut men vad mycket!!

2011-05-11 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0