29-03-11

Idag har jag jobbat tillsammans med Lanie, en nanny som är här en dag i veckan så jag ska få en ledig dag.. Vi har gått igenom alla rutiner och vad som är viktigt att tänka på osv så det har varit en bra dag förutom att jag just nu är förkyld och har ont i halsen. Men annars känns det som att allt bara flyter på och man börjar efter varje dag som går komma in i vardagen och i det engelska språket blir allt bättre. Hoppas jag börjar drömma på engelska snart oxå!
Ikväll stod jag för matlagningen till min familj. Gjorde köttfärssås och spagetti och de tyckte om det jätte mycket, till och med lille Bennett :)
Till helgen ska vi till Chicago:D åker förmodligen på lördag morgon som planerat!
Någon bild sen gårdagens aktiviteter:)
Fick en jättemysig filt av familjen idag som en välkomstgift!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh vilken söt unge, nästan så man blir sugen på en själv;) Du verkar ha det kanon bra, så fortsätt med det. Kramar Nicole och Fredrik:)

2011-03-30 @ 20:12:01
Postat av: nettan

Hej Malin! Kul att se bilder på barnen! Du verkar ha det bra! Jättekul! Ha det bra Chicago!!

Många kramar från oss alla <3

2011-04-01 @ 21:58:31
Postat av: Eldarvilje

Excellent site.

2011-05-11 @ 07:37:54
URL: http://eldarvilje.bloglyric.com
Postat av: Eldarvilje

Excellent site.

2011-05-11 @ 07:38:44
URL: http://eldarvilje.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0