laddar...

Har jobbat min sista lördag ikväll på ica, kommer faktiskt sakna det lite, men bara lite;)
Så ikväll har jag o mina kära kollegor laddat som bara den inför morgondagens VASASPINNING!!
För er som inte vet vad vasaspinning är så ska jag förklara det. Man cyklar i ca 4 timmar samtidigt som vasaloppet går på tv. Dvs vi kommer inte gå i mål förrän den förste personen i vasaloppet åker i mål som gör det efter ca 4 timmar (förhoppningsvis!!). Det är tufft men så förbaskat skönt efteråt..
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: louise

Duktig du är!

Kommer ihåg att du gjorde det förra året också.

Lycka till stjärnan :)

Din Louise

2011-03-05 @ 23:46:43
URL: http://louise91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0