Första jobbdagen!

Idag var det min första jobbdag och det gick förväntansfullt väldigt bra och det var oxå väldigt kul! Skulle egentligen inte varit själv med barnen någonting men istället var jag själv med dem nästan hela dagen:) Alex var i skolan till kl 12 och medan det var jag hemma med Bennett, sen när Alex kom hem var vi ute en lång stund. Vi gick en promenad, Alex cyklade och jag hade Bennett i vagnen.. Sen när vi kom hem lekte vi i trädgården och Alex har även tagit hand om en liten liten kaninunge som han är jätteglad över, han vill leka med denna och ge den mat osv så vi försöker göra det så bra som möjligt för att den ska överleva och för att inte hunden Scout ska ta den..
Sen kom Sydney hem och då åkte hon o Bennett till doktorn för han är lite förkyld och då passade jag o Alex på att baka brownies! De blev så goda må ni tro, plus att Alex ville lägga i Ahlgrens bilar som jag gett honom, så det borde ni testa!
Nu ikväll har jag kört helt själv för första gången, lite nervöst men det gick bra! Skyltarna är helt annorlunda här jämfört med i Sverige och sen är inte trafikljusen nere vid marken utan de hänger långt uppe i luften, men man kommer in i det snabbt..
sådär nu vet ni hur min första jobbdag har varit!
Nu ska jag upp o äta med familjen:)
Take care!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att det gick bra! :) men det visste jag med tanke på hur bra hand du har med barn! Fina fina du! Puss puss

2011-03-29 @ 20:16:06
Postat av: Ann-Sofie

Hej Malin. Vad härligt att läsa att det går bra för dej. Hoppas det fortsätter så. Och lycka till med bilkörandet. Det klarar du, det vet jag.

New York verkar var ett resmål att åka till, kanske du kan vara vår reseledare? Du vet väl nu vad man ska se och vad man kan strunta i.

På (gamla) jobbet är det som vanligt. Massor av varor att plocka upp för din efterföljare. Någon borta på utbildning och någon sjuk, så vi har göra vi med.

Många kramar till dej och jag ser fram åt att få följa dej och dina äventyr här på bloggen/Ann-Sofie

2011-03-29 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0