!!

Ikväll körde jag (helt själv) till West Chester för att besöka Lisa-Marie som är au pair där. Hon bor drygt 15 min härifrån med bil så det är nära för att vara här.. Tur för mig att jag hade min gps, annars hade jag varit heeeelt vilsen nu kan jag lova, så tack vare den hittade jag rätt, så det gick bra och om man får vara stolt över sig själv så är jag det just nu för det är inte det lättaste att köra här inte..
Nu när jag kom hem kom David ner o sa att Alex ville att jag skulle komma upp o säga godnatt, en sån sak gör en så så glad!:) 
Nu behöver jag sömn så godnatt USA och Godmorgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: Fia

Självklart gör du succé, Malin! Så roligt att kunna följa dig här. Ta det försiktigt i trafiken ;) Många kramar från oss.

2011-03-31 @ 08:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0