9 juni

Idag kändes det som det var den varmaste dagen hittills, hela 38°C i skuggan!!
Det är liksom svårt att andas ute när det är så varmt, tror nog aldrig jag har varit med om sådan här värme någon gång förut.. Spenderade därför dagen med barnen på ett museum (kommer bilder på det lite senare), väldigt trevligt museum med massa roliga saker att leka med för barnen! 
När vi sen kom hem gick vi ut i hettan & lekte lite, & när vi skulle gå in ser jag en NY ORM, jadå där bland stenarna låg den ihopslingrad...
Just nu förknippar jag allt med orm, min plattångsladd, min datorsladd, min svarta rem på handväskan, jaa allt som tycks kan vara just en orm! Sen kollar jag under sängen & under min soffa innan jag ska sova för att försäkra mig så ingen äcklig orm ligger där. Nej skärpning! Jag ska sluta upp med att vara så nojjig för ormar!
Ikväll har jag tränat zumba för första gången i mitt liv, & gud så kul det var!!! älskade musiken men svårt som bara den men jag ska inte ge upp! Jag, Elin & Marion (en fransk tjej) har bestämt att hädanefter ska vi träna detta varje onsdag:) Sen var vi & åt glass på Graeter's, supergott glasställe! Kanske inte så bra att äta det just efter man tränat eller det spelar ju egentligen ingen roll när man än gör det men det känns inte bra iallafall men strunt samma jag lever i USA nu! :)

Kommentarer
Postat av: louise

Oj vad varmt! Svettigt!

Duktig du är som tränar :)

Jag vill med prova zumba, tror vi har det på Motiva, måste prova det.



P.s I love you.

2011-06-09 @ 09:41:31
URL: http://louise91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0