skräck!

I fredags hände en sak som jag ALDRIG någonsin kommer glömma!
Ni ser själva bilden så ni förstår säkert vad jag pratar om!
Det var varmt & soligt så jag satte mig ute i solen en stund för Bennett sov & Alex lekte med Jonah.
Tror det eller ej men jag får sedan en konstig känsla i kroppen som gör att jag vill gå in. Vänder mig om & ser denna gigantiska orm slingra sig rakt mot mig!!!!! Jag skrek av skräck & rusade in & stängde dörren & ringde förtvivlat till Sydney som sa att jag skulle stänga om mig o stanna inomhus men att jag skulle gå ut & ta bild först, så därför fick jag ju gå ut & försöka ta en bild lite snabbt.. Jag var så rädd, darrade i hela kroppen! Alex & jonah hade jag ropat på & försökte att dölja min rädsla så gott jag kunde men shit vad rädd jag var & är fortfarande för tankarna på att ormen kan ha tagit sig in nere hos mig går hela tiden, men David säger att den inte kan göra det så jag får lita på honom.. Men jag har sån ormskräck!!!:(


Sen igår sov Lisa, Elin, Amanda & Niina över hos mig för dagen efter skulle vi göra en roadtrip till Pittsburgh & bussen gick redan 06.30 på morgonen & tog oss 6 timmar.. Iallafall efter denna ormincident hade jag rysningar i kroppen hela fredagkvällen & det enda jag tänkte på var ormen. Så när vi kommer hem efter vi hade varit ute & ätit, går vi ner till mig & efter ett tag ser jag en till orm fast en mycket mindre precis vid mitt nattduksbord, jag totalt skriker att det är en orm till & alla blir helt hysteriska & rusar iväg.. MEN Amanda som inte är så rädd för ormar går fram & ser till sin förvåning att det inte är en riktig orm, Alex leksaksorm som David har lagt där!!!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ucsh fy va otäck! Men måste säga att det sista va rätt roligt gjort av han;)

2011-06-05 @ 10:15:07
Postat av: Mamma

Usch !! Men både roligt o grymt gjort av David du får tänka ut en hämndgrej!!!!

2011-06-05 @ 10:47:05
Postat av: louise

Fy så hemskt! jag är precis som du, har ormskräck!

Hade inte uppskattat skämtet!

Ha det så bra o hoppas du slipper fler ormar på ett tag.

Många Kramar <3

Nettan

2011-06-05 @ 15:04:29
URL: http://louise91.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Hej Malin.

Det måste ha varit i otäck upplevelse (båda två). Kommer fortfarande ihåg ungefär samma upplevelse som hände här hemma för ca 25 år sedan. Satt också och solade när jag hörde att det lät konstigt bakom mej. Vände mej om och där ringlade en orm (kan också varit en snok) på några kartonger som stod i solgasset. Och man blir väldigt uppskärrad. Själv är/var jag inte ormrädd men sen dess så har jag en helt annan känsla för dessa varelser. Hoppas händelsen inte sätter allt för stor skräck i dej så att du inte kan njuta av att vara ute.

Roligt att få följa dej här på hemsidan även om jag inte alltid kommenterar. Ha de så bra. Kram/Ann-Sofie

2011-06-07 @ 17:49:12
Postat av: Malin

Ja det var verkligen en otäck upplevelse må jag säga!! Tycker fortfarande det är otäckt att vara ute.. Ormar är läskiga!

Kul att du följer mig här Ann-Sofie:)

2011-06-08 @ 04:52:23
URL: http://malinlinneakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0