torsdag

Kvällens sysselsättning: GYMMET!
Ikväll tränade jag med en personlig tränare, det ingick i medlemskapet  så det var ju lika bra att ta! Men han trodde sen jag skulle bekosta en personlig tränare att träna med sådär 2-3 ggr i veckan, megadyrt för en aupair så det blir det inte, men jag klara mig på egen hand eller återkommer jag när jag gift mig rikt!:)
Kvällen absolut bästa: När jag kommer hem precis innanför dörren hör jag Alex ropar "Maaaaaalin" (med sin engelska accent, så sött!) & rusar mot mig & upp i min famn & ger mig en stooor kram. Så mysig är han! Har inte sett honom på hela dagen för han har varit med sin mamma idag på jobbet för hon fick hämtade honom tidigare från skolan för han hade kräkts men det var förmodligen att han blivit bilsjuk på morgonen eller nått han ätit..
Bennett i parken
Bennett lyckas ta ett kort på mig..

Kommentarer
Postat av: louise

Så go han är, lika go som du :)

2011-06-03 @ 07:19:43
URL: http://louise91.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vilken bra fotograf han är !!!!!

2011-06-03 @ 12:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0