tisdag

B är redo för poolen..

efter att ha lekt i poolen behövde vi lunch..

Alex & jag leker zoo keeper. Jag får alltid äran av att låtsas vara sköldpaddan uppe till höger. Idag frågade jag alex om jag kunde få vara apan istället. Men det fick jag inte för han tykcer om när jag pratar på ett speciellt sätt när jag är sköldpaddan..


sen var det dags för poolen igen för att alex inte kunde följa med på morgonen eftersom han har camp då..
När vi kör till poolen frågar Alex hur länge jag ska stanna här & vara hans babysitter. Jag frågar varför han undrar det & då svara han, för jag vill att du ska stanna här för alltid annars sätter jag dig i fängelse!! jag förklarade för honom att jag kommer stanna här länge till.. Han är såååå söt alltså!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du passar att vara en liten sköldpadda hi hi

2011-06-29 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0