birthday party!

Ikväll har vi varit hemma hos Sydneys föräldrar & firat grandma Gloria, Sydneys mormor:) Hela 87 år fyllde men pigg & glad är hon för det! Jag gillar henne, hon är så go & rar. Ävens Sydneys föräldrar är väldigt trevliga & omtänksamma! Så jag har inte bara kommit till en bra värdfamilj utan även släkt oxå:) Det bjöds på pizza & till efterätt en enorm chockladtårta pluss glass! Kunde man motstå, NEEEJ! Lovade mig själv igår efter att jag ställt mig på vågen att jag bara skulle hålla mig till onyttigheter på helger, men det löftet sprack ju ganska fort haha..


Tog barnen till zoo idag! Men det började fullkomligt ösregna så vi var helt dyngsura (hmm heter det så?!) när vi åkte hem, men det var mysigt ändå!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Säg Grattis till Mormor från mej:)

2011-06-16 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0