helgen!

Helgen har varit fullspäckad men mycket bra!
I lördags jobbade jag till 10 på kvällen sen bestämde jag mig lite spontant att köra till Elin för att hänga med henne, Niina & Marion ut. Gick ut i Downtown för första gången & kvällen blev riktigt lyckad! (Bilder har jag tyvärr inte för glömde kameran hemma..)
I söndags var det dags för mitt 3:e aupair möte, tiden bara rinner iväg känns det som! Träffades i West Chester & körde go-karts:) Sen åkte jag, Elin, Amanda & Felina till Ikea för att köpa biljetter till midsommarbordet på fredag, ska bli sååå gott! Därefter spenderade vi dagen i Kenwood mall & avslutade med Pizza..
Victoria's secret har reor två gånger om året, en vid jul & en IMORGON:D Dvs jag ska definitivt dit & spendera! Men jag smygstartade även lite igår för de hade redan börjat lite smått med rean så jag köpte en fin bikini & en behå..

Kommentarer
Postat av: louise

Åh vad kul med rea på Victora's secret och vad kul med gocart och vad kul med utgång! Jag är så avundsjuk på dig och glad för din skull :) skönt att veta att du trivs så bra. Jag saknar dig. Kram!!

2011-06-14 @ 10:00:23
URL: http://louise91.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja du skulle varit här min saknade vän!

Men snart ses vi på skype iallafall! puss darling

2011-06-14 @ 13:46:57
URL: http://malinlinneakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0