ÅSKAR.....

jag har aldrig varit rädd för åskan förut men nu är jag rädd! Ikväll blixtrar det & åskar som bara den, & då menar jag RIKTIGT MYCKET, himlen bara lyser!!! Jag är hemma själv & har precis gått ner till mitt rum med min mat, kunde inte sitta där uppe, såg hur blixten stup i kvarten gick ner precis utanför fönstret & direkt efter kommer bullrandet som får huset att skaka.. Har aldrig sett något liknande förut!!
Ska ta mig ut till bilen nu & köra till Amanda för i bilen är man ju säker! Sen ska vi gå på bio & se Super 8, har sett trailern & den verkar riktigt bra så det får vi hoppas på!
Oj kanske dags att stänga av datorn, tänkte inte på de, HEHE!
Kiss and hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0