21 june

3 MÅNADER I USA IDAG! Känns helt sjukt. För 3 månader sedan åkte jag hemifrån med mitt pick & pack & var påväg mot mitt livs stora äventyr. Jag kommer ihåg jag sa innan jag åkte att om jag inte trivs kommer jag inte ge upp i första hand men om jag gråter konstant i 3 månader då tänker jag åka hem. Jag har knappt gråtit så jag kommer inte komma hem ännu, trivs så bra här!! Och jag är så otroligt glad över att jag gjorde min dröm till verklighet! 

Skypade med farmor & farfar idag & det första farfar säger när vi skypar är:
"Malin, jag har hört att man kan prata via internet helt gratis, tror jag ska gå & kolla upp det där mera"
"haha men farfar det är ju precis det vi gör just nu, SKYPE kallas det"
Han är för söt min lilla farfar!

Kommentarer
Postat av: louise

vad go han är Rolf! :)

Fin bild på dig och lille killen!

Kramis

2011-06-22 @ 10:31:28
Postat av: mamma

Så söööta ni är . Hälsa Alex det!!!

2011-06-23 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0