onsdag

Idag var jag & barnen i poolen, jättemysigt & kul hade vi! Alex kan snart simma & han är inte längre rädd för att gå under vattnet så det är så kul att se & Bennett har sina flytvingar på sig så han plaskar runt i vattnet & tycker det är jättekul. Sen ska han alltid göra exakt likadant som sin storebror gör, så naturligtvis vill han ju oxå gå under vattnet så som Alex gör men problemet är att han inte kommer under riktigt eftersom han har sina stora flytvingar på sig, så han kämpar & kämpar för att lyckas komma under, såå söt är han!
Sen tar det alltid lite lång tid att när vi ska hem för de vill inte gå upp från poolen & idag tog det extra lång tid. Jag hade först tagit upp Bennett, torkat, satt på ny blöja & klätt på kläder sen var det dags för Alex & han vill alltid envisas med att vara kvar i poolen men tillslut fick jag upp honom & klädde på honom. Sen var det ju bara jag kvar så vi gick till toaletten som är vid baby poolen & när vi precis skulle gå leker Alex med en vattenpistol precis vid den lilla poolen & rätt som det är hör jag ett plask & då hade han ramlat i med kläderna på, lille stackarn! Men han skadade inte sig, lite chockad blev han som en annan oxå hade blivit om man plötsligt föll i med kläderna på!
Så det blev att sätta på sig de våta badbyxorna igen & sen ville han inte gå så då tyckte jag så synd om honom så jag bar Bennett på ena sidan & sen Alex på den andra sidan plus två tunga väskor & plus flytvingarna.. Det var jobbigt kan jag tala om men vad gör man inte för sina söta värdbarn:)
Snart kommer hon, min underbara vän Louise!
Kan inte beskriva med ord hur kul det ska bli att träffa dig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

MYs vilken tur att du tränar så du blir stark när du ska bära !!!

2011-07-28 @ 11:01:58
Postat av: louise

aw du är bäst! inte länge till vi träffas nu :):):)

2011-07-28 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0