bra helg

I fredags var det dags för utgång & det gjorde vi i downtown, riktigt lyckad kväll som varade länge...
I lördags jobbade jag hela kvällen & idag, söndag har det varit au pair möte! Denna gången besökte vi ett vatten pallats! Det var kul men alldeles för mycket människor för min smak, fick stå i kö länge till allting & sen var det inte så fräscht i vattnet men det var kul o åka lite rutchbanor iallfall:) Dock inte den sista vi tog som var en nära-döden-upplevelse, den var nästan i 90°, det var fleeera meter upp så jag fick sån höjdskräck sen låg man ner o rätt som det var stupade det bara rakt ner & man lyckades inte hålla sig på rutchbanan utan halvflög ner & blev helt dränkt av vatten, livsfarligt!!
Nu ikväll har jag, Elin, Marion & Niina varit på bio & sett Friends with benefits! Riktigt bra var den, lite förutse bara men verkligen sevärd! Dock får ju ni där hemma vänta ett tag till innan ni kan se den på bio, hihi...
Sen var vi & åt sushi, GOTT! Philadelphia roll är min favorit!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina solglasögon!! o det ser sååå gott ut med suzhi

2011-07-25 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0