Ett steg in i Bloggvärlden..

Då var det oxå dags för mig att skapa blogg! (trodde alldrig detta skulle ske), men nu när jag fått en så snygg design av Dellas roomie så känns det väldigt spännande att börja blogga;) Och jag lovar, jag ska hålla er uppdaterade av vad som händer i mitt liv nu framöver.
Igår var det exakt en månad kvar tills det bär av mot USA!!! Känns helt otroligt och jag är så himla glad att jag fått denna chansen att åka iväg. För några år sedan skulle jag aldrig få för mig att ge mig ut i den "stora vida världen" helt ensam men nu känns det bara såå spännande och kul! Kommer självklart känna saknaden efter många här hemma, men det finns Skype och det är bra, mycket bra!
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0