Det närmar sig....

Söndag idag vilket innebär Skype med värdfamiljen:) Gillar söndagarna nu innan avresa! Det är så kul och prata med barnen och kunna se dem så att de känner igen mig när jag kommer och att vi lär känna varandra.
I morgon är det bara 3 veckor kvar och fast att jag nästan har allting klart så känns det ändå som jag har en himla massa att fixa!!
Imorgon beger jag mig till Norrköping för att besöka Della, åh vad kul det ska bli o träffa dig och se din lägenhet,  det är verkligen på tiden!
Snäll som hon är följer hon med mig till Ambassaden på tisdag, kommer att ta tåget till Stockholm 05.20 för att sedan vara på plats kl 08.30 på ambassaden. Känner mig lite smått nervös inför detta mötet i och med att exakt ALLT måste vara korrekt i alla papper som jag fyllt i annars kommer jag inte få mitt visum, och då kommer jag inte heller komma in i landet. Så hoppas nu Malin varit ordentlig och fyllt i rätt! Återstår att se!:)
Om allt går i lås kommer vi ha en heldag i Stockholm och sedan hem till Della igen i Norrköping.. Kommer bli MYS (förhoppningsvis!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uh, ser fram emot det :)

2011-02-27 @ 23:19:36
URL: http://deells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0