heeeej.

heeeej. Dålig uppdatering. Jag vet. Men denna veckan har varit fullspäckad med jobb & sen vänner på kvällarna så har inte hunnit.
Vi hade iallafall helt underbart & mysigt i Florida, fick så mycket fint av värdfamiljen & värdsläktingarna. Och tack så mycket för alla julkort jag har fått & även julklapp, ni vet vilka ni är & ni är bäst!
Denna veckan har jag båda barnen från morgon till kväll för Alex har ingen skola ännu. Men det har gått bra. Vi har haft en liten slappvecka med pyssel, filmer & en playdate. Imorgon ska vi till akvariumet med sydneys kompis Stephanie & hennes dotter Shane. Sen på kvällen kommer Jossefin hit för hon ska vara med på nyår!!! Ja på tal om nyår så kommer den bli grym!!!! Jag, Elin, Lisa & Jossefin kommer ha ett hotellrum på Hilton i Downtown (väldigt bra att ha en värdmorfar som äger Hilton) sen kommer vi gå ut på en klubb som ligger nära=) längtar längtar längtar till lördag nu!!!
lite wii spel spelade vi en dag, Bennett blir så lycklig när han får vara med


om det inte finns snö ute ja då få man åka pulka innomhus på filt, det funkar bra det med.

Idag tyckte jag synd om hundarna så de fick komma ner till mitt rum när jag & barnen såg en film

här målas stenar..

ute med vovvarna


Kommentarer
Postat av: Bma

Ser underbart ut har du tagit kort med nya kameran?

2011-12-30 @ 08:12:36
Postat av: Nettan

Härliga bilder på både barn o hundar! Va stor den minsta har blivit! :)Hunden menar jag då alltså!

Det blir nog en häftig nyår!! Ha det så bra o Gott Nytt År!! Vi drar till Louise på To, ska bli så kul!Kramar

2011-12-30 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0